مرجع خدمات عروسی باغ و تالار

مرجع خدمات عروسی معرفی بهترین تالارهای عروسی بهترین باغ تالار بهترین تشریفات عروسی بهترین آرایشگاه عروس بهترین مزون عروس بهترین آتلیه عروس

مرجع خدمات عروسی باغ و تالار

مرجع خدمات عروسی معرفی بهترین تالارهای عروسی بهترین باغ تالار بهترین تشریفات عروسی بهترین آرایشگاه عروس بهترین مزون عروس بهترین آتلیه عروس

3 تالاربا کیفیت و مجلل تهران

امروز میخوایم 5 تالار با کیفیت و مجلل در تهران را به شما معرفی کنیم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد. اگر میخوای بهترین تالار تهران را انتخاب کنید با ما همراه باشید تا به شما بهترین و با کیفیت ترین تالارهای تهران را معرفی کنید تا شما بتوایند تصمیمی مناسب و ایده آل را بگیرید.

اگر قصد برگزاری یک مراسم لوکس و لاکچری را دارید و هزینه آن برای شما مهم نیست، بهترین مکان برای برگزاری عروسی شما یکی از گران ترین تالارهای عروسی و باغ تالار ها در تهران است. این تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای لوکس واقع در تهران علاوه بر اینکه یک محل بسیار شیک و مجلل با بهترین پذیرایی ها را در اختیار شما قرار می دهند ویژگی های دیگری نیز دارند که باعث می شود ارزش مبلغی که می پردازید را داشته باشند. از جمله خدمات این تالارهای پذیرایی و باغ تالار های شیک و گران قیمت می توان به دکوراسیون بسیار مدرن و مجهز همراه با گل آرایی حرفه ای از بهترین و گران قیمت ترین گل های موجود در بازار اشاره کرد.

  

تالار رویال پالاس

گران ترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای تهران

یکی از مجلل ترین و گران ترین تالارهای پذیرایی شرق تهران بدون شک تالار رویال پالاس است. این تالار دارای فضایی وسیع و زیبا با ظرفیت 1000 نفر می باشد. ویژگی منحصر به فرد این تالار سیستم گرمایشی و سرمایشی فوق حرفه ای و سیستم نورپردازی فوق پیشرفته شامل 5 آیتم مختلف استیج، TV، ربات رقص نور، نورپردازی و اپراتور آن است. همچنین تالار رویال پالاس دارای لابی بسیار لوکس و مجلل با دکوراسیون عالی است. از دیگر ویژگی های این تالار می توان به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 100 خودرو، پرسنل مجرب و کارآزموده و کیفیت غذای عالی اشاره کرد.

تالار الیزه

یکی از تالارهای خوب و زیبای تهران است که به تازگی در منطقه رسالت تهران ساخته شده است. این تالار با لابی بزرگ و دیزاینی مجلل و با شکوه یکی از تالارهای خوب و با کیفیت تهران به شمار می رود.

 

باغ تالاروالا

گران ترین تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای تهران

باغ تالار والا

باغ تالار والا یکی از مجلل ترین، گران قیمت ترین و بهترین باغ تالارهای تهران است که در منطقه بسیار خوش آب و هوای شهریار (باغستان) واقع شده است. این باغ تالار دارای فضایی بسیار وسیع و زیبا با ظرفیتی در حدود 1000 نفر است. از ویژگی های بسیار خوب این باغ تالار می توان به دارا بودن تالار پذیرایی در محوطه باغ تالار اشاره کرد. داشتن یک اتاق عقد بسیار زیبا در وسط باغ و در یک عمارت باشکوه باعث هر چه رویایی تر شدن این مراسم می شود. دکوراسیون و فضا سازی این باغ تالار نیز در نوع خود بی نظیر است. محوطه باغ از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام دیزاین و فضا سازی منحصر به فرد خود را دارند. گران ترین باغ تهران فقط از نظر قیمت بررسی نکنید کیفیت پذیرایی و خدمات و تشریفات می تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

فضاهای داخلی و سالن های پذیرایی همگی دارای دکوراسیونی بسیار مجلل و لوکس با الهام از هنر اصیل ایرانی هستند. این باغ تالار دارای پارکینگی بزرگ و اختصاصی است که ظرفیتی در حدود 250 ماشین را دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.